.

Förra fredagen hade jag fredagsmys med Annie. Köpte gotte, kebabtallrik och snicksnackade innan det blev hemfärd relativt tidigt. 
 
På lördagen var jag inne och jobbade övertid ett par timmar innan vi åkte till Karlshamn och Vägga för att äta middag med mamma, Tommy, syskon och barnen. Vi blev bjudna på Kaptensfat och det var verkligen supergott med olika sorters fisk, räkor, röror, potatis och bröd. 
 
Efterrätten tog vi hemma hos mamma och Tommy där vi spenderade kvällen med att busa med världens finaste ungar.
 
Veckan har gått fort och inte innehållit jättemycket mer än jobb. Fortfarande något förkyld och allmänt matt i kroppen.
 
Idag blir det fredagsmys hos Annie igen och resten av helgen vet jag inte vad vi ska hitta på. Det blir nog ganska lugnt så jag är helt frisk inför nästa vecka då Rom väntar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0