Onsdagskväll redan. Imorgon ska jag på lite äventyr igen så hoppas hoppas hoppas att det går vägen :)

Helgen som gick var fin som de flesta andra nu på sista tiden :) Besök på crossbanan, 25årskalas och middag o fiskekväll med Camilla och Niklas.

Och i veckan har det såklart vart massa jobb som vanligt. Fortfarande en hel del nya frågor så ibland får man tänka till ordentligt men det är ganska kul det med ;)

Nu blir det snart sängen och ladda inför morgondagen.

22082013

Torsdag igen och jag längtar så till helgen. Frågan är när man vänjer sig vid att gå upp tidigt på morgonen :p

Igår var jag iväg hela dagen. Kom hem runt 21. Först på lite "äventyr", jobb och sen crossbanan.

Idag blir det lugnare tempo. Fixa lite hemma och sen blir det nog en film eller lite serier i detta tråkiga väder.

Kräftskiva ;)

Haft en fin helg. I fredags var vi på kräftskiva, åt massa kräftor, sjöng snapsvisor och hade allmänt trevligt. Sov sen över och spenderade även lördagen ute på Hasslö. Fiske, buffé på doppet och ännu mer fiske :)

Tack för en bra helg!

Ännu en helg som snart är över.

I fredags var det jobb. Känns bättre och bättre, tog även mina första samtal och det gick ju bra :) På kvällen var vi ute på Hasslö och för en gångs skull var det jag som intog lite alkohol. Trevlig kväll som alltid.

Igår var vi först på crossbanan, jag passade på att fota lite så jag hade nåt att göra medans min fina körde. Sen stressade vi hem till mamma och Tommy på "bröllopsmiddag". Härligt att umgås med fina familjen :)

Idag blir det inte mycket gjort, lite småplock här hemma och blir nog en prommis framåt kvällningen.

080813

Varit helt fastklistrad vid google de senaste dagarna. Finns så mycket att läsa, kolla flygbiljetter, tripadvisor bla. Farligt för man blir så sugen :) Hade helst packat väskan och åkt nu nu nu!!! ;)

Annars är det jobb som gäller, så mycket nytt att ta in. Tur att man inte behöver kunna allt utantill. Nya kollegorna verkar också bra. Skönt eftersom jag trivdes så otroligt bra i mitt förra team.

Imorgon är det äntligen fredag igen. Som jag längtat! Det här med att gå upp på morgonen är fortfarande inte min grej så en sovmorgon kommer inte sitta fel!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film.

Planering..

Funderingarna på att resa till Thailand i vinter har vi nu slopat. Jag fyller ju 25 om ca 9 månader och då hade jag tänkt att spendera den dagen någonstans långt härifrån. Vet exakt vart jag vill vara och om allt går i lås så blir det så också :)

Så nu blir det spara spara spara så vi kan åka :)

Semestern över...

Semestern är över sen några dagar. Började jobba i torsdags och det känns sådär. Kul med lite nya utmaningar men segt att komma upp på morgonen.

Det har vart en fin sommar tillsammans med familjen och härliga vänner. Vi har hunnit med en del sen jag bloggade sist bla High chaparral, Stockholm, grillkvällar, massa restaurangbesök,ullared och hälsat på Christian och Jennie.

Dagar som man kan tänka på när det börjar bli mörkt och trist.