Härlig helg!

I fredags efter jobbet svängde jag inom affären och handlade gotte samtidigt som sambon fixade mat. Så det blev mys i soffan hela kvällen med film. 

I lördags gick vi upp supertidigt, lämnade iväg L hos Dennis och körde sen hem och la mig ett par timmar igen. Blev en runda till stan för att fixa naglarna, shoppade lite och köpte med mig lunch från 3G hem. Så skönt med egentid ibland. Hämtade hem sambon framåt kvällningen igen ;) 

Den första snön hade kommit under natten till söndag. På förmiddagen slappade vi och sen åkte vi till syster där det renoverades och jag gosade och lekte med världens finaste tjejer. Vi bjöds på god mat också. Sen åkte vi hem i kylan. 

Idag har jag fixat ögonbrynen, prövade på att göra trådning och det kändes bättre än att vaxa och tjejen som gjorde det var så mycket bättre än hon jag gått till innan. Så jag är supernöjd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0