Julvecka

I fredagskväll träffade jag några härliga tjejer från jobbet. Åt tacos, drack vin och spelade spel. Gjorde lite julgodis med och sen avslutade vi med julklappsspelet :) Alla blev nöjda med sina paket, jag fick en miniversion av Besserwisser. 

I lördags åkte vi till stan för att handla lite julklappar, blev lunch på Nivå och så en runda till Lyckeby innan vi åkte hem. På kvällen tog vi en tur till Hasslö för att gå på Tomterock, blev dock ganska tidig hemgång för vår del.

I söndags blev det chill.

I måndags efter jobbet åkte vi in och fixade de sista julklapparna. Lyxade till det med middag på Stars. 

I tisdags jobbade jag. Var och handlade det sista inför julafton och på kvällen blev det paketinslagning. 

Onsdagen gick otroligt långsamt på jobbet, var så lungt. Men vi försökte roa oss lite med att äta godis och prata. 
På kvällen var det dags för första julfirandet för i år. Åkte upp till Madde och Janne, åt julmat och fick lite klappar .

Julafton igår. Så mysigt med finaste familjen. Julbord och julklappspel innan Kalle, sen fika, julklappar och kvällsmat ;) Kändes bara som att vi åt och åt men det var så gott. Blev så nöjd med mina klappar! Och det verkade de andra med vara. 

Jag är så tacksam för att jag har en sån fin familj! <3

Idag fortsätter julfirandet med kalkonmiddag/ födelsedagsfirande hos mamma och sambon åker till sin pappa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0