.

Förra lördagen var det överraskningsfest i Gredeby. Marcus kom dit med ögonbindel och vi hurrade och sjöng. Sen blev det tipsrunda, presentöppning, mat och lite annat innan livebandet körde igång. En väldigt kul kväll även om minnet sviktar lite till och från. 

Söndagen drog sambon upp mig ganska tidigt för att åka på crosstävling där Dennis tävlade. Varmt som bara den   men hellre det än dåligt väder. Det gick ganska bra och han kom totalt 3a.

Efter tävligen så åkte vi ut till pappa för grill och lite snack. Färgade Kristinas hår gjorde vi också. 

I tisdags var vi på middag hos Maria och Anders efter jobbet. Lekte med barnen och hade mysigt. 

I onsdags åkte Annie och jag in till stan och åt sushi. Tog sen en långpromenad med Tuva och pratade en massa. Ett tag sen vi umgicks utanför jobbet så vi hade en hel del att ventilera. Blev handling och lite städ när jag kom hem. 

Igår så kom mamma och Madde hem till mig för reseplanering. Så vi hade lite italiensk afton med massa mat bla brushetta, caprese, bresaola, pasta, salami, skinkor osv. Det var så gott! Kommer bli ren njutning att äta i Rom tror jag. Sen blev det såklart planering. Alltså dessa galningar jag ska åka med :p Sen avslutade vi kvällen med att äta tiramisu, dock ingen höjdare tyckte jag. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0